Samenvatting

Daiwa 22 Exist LT - De toekomst van Daiwa Spinning Reels is AIRDRIVE DESIGN. Door het gewicht van rotor, spoel en borgtocht te verminderen, wordt een lichtere rotatie bereikt. De moeiteloze rotatie laat de visser de ware vreugde voelen van probleemloos functioneren. Dit nieuwe hoofdstuk begint met 22 EXIST.

Productinformatie

Heel voor de toekomst.
Gemaakt om de weg te wijzen, het middelpunt onder DAIWA. Om de toekomst van het vissen te creëren en te veranderen. AIRDRIVE DESIGN werd gecreëerd om het hoogtepunt te zijn, degene die iedereen zal volgen.

Om te beginnen met de creatie van AIRDRIVE DESIGN, heeft DAIWA eerst de spinreel gescheiden in twee belangrijke componenten. De eerste was de ‘rear unit’ die bestaat uit de body & belangrijke interne componenten zoals de aandrijving. Door de invoering van MQ-technologie in combinatie met de sterke digigear die nu de standaard wordt voor DAIWA&rsquo's spinhaspel, is de achterste eenheid zeer sterk en duurzaam geworden.

Na de ontwikkeling van de achterste eenheid is DAIWA begonnen met de herontwikkeling van de belangrijkste componenten die samen de zogenaamde ‘frontunit’ vormen. Door het herontwikkelen van de rotor, spoel en borgring is DAIWA erin geslaagd het gewicht van de voorunit in 2022 te verminderen. AIRDRIVE DESIGN is het resultaat van dit nieuwe denken. DAIWA heeft een innovatief meesterwerk ontwikkeld waardoor vissers de totale controle hebben. Het verminderde gewicht, de soepele rotatie en de hoge respons zorgen ervoor dat de reel vrij kan draaien. Al deze elementen komen samen in AIRDRIVE DESIGN.

AIRDRIVE DESIGN kan worden onderverdeeld in 4 belangrijke technologieën.
De nieuwe AIRDRIVE ROTOR en de nieuw ontwikkelde AIRDRIVE BAIL zorgen samen voor minder gewicht aan de bovenkant van de reel. Het lagere gewicht zorgt voor een moeiteloze en soepele rotatie, met een snelle start en een lage inertie. Onnodig gewicht en dikte zijn weggesneden om de nieuwe AIRDRIVE SPOOL te innoveren, die perfect past bij de AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL om het herontworpen voorstuk compleet te maken.

In tegenstelling tot de traditionele interne haspelstructuur heeft DAIWA een lage contactstructuur ontwikkeld tussen de hoofdas en het rondsel, AIRDRIVE SHAFT genaamd. Door deze methode toe te passen is de wrijving verminderd en de soepelheid verbeterd. Door deze nieuwe technologieën te combineren is de reel extreem licht en ervaart de visser de vloeiende rotatie met lage massatraagheid en een grotere controle over de lijn en de actie van de hengel.
  • AIRDRIVE DESIGN
  • AIRDRIVE ROTOR
  • AIRDRIVE BAIL
  • AIRDRIVE SPOOL
  • AIRDRIVE SHAFT
  • TWISTBUSTER 3
  • MQ Body (Mg)
  • Tough Digigear
  • MAGSEALED. Body, Lijnrol, Aandrijftandwiel
  • ATD Type-L
  • 12BB (2MS, 10CRBB)
  • Gemaakt in Japan

Handvat knop:
2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light

PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Toon meer Toon minder

Specificaties

Gear ratio: 4.9:1 , 5,2:1 , 5.2:1 , 6.2:1
Gewicht: 155 g , 165 g , 175 g , 180 g , 205 g , 210 g
Handle: Rechts/Links
Kogellagers: 12
Line Capacity: 0.10mm/200m , 0.10mm/300m , 0.16mm/300m , 0.18mm/300m , 0.20mm/300m , 300m/0,22mm
Line intake: 64 cm , 73 cm , 77 cm , 82 cm , 87 cm , 99 cm
Maximale rem: 10 , 5
Reelmaat: 2000 , 2500 , 3000 , 4000 , 5000D-CG

Gerelateerde verslagen en gidsen

There are currently no blogs connected to this article.

Reviews van klanten

Lees alle reviews Sluiten
Nog geen reviews.
Bewaar

Bij de collectie inbegrepen:

Zie de volledige collectie